Route van Paul Benjaminse weer oppakken - Reisverslag uit Latour-de-France, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu Route van Paul Benjaminse weer oppakken - Reisverslag uit Latour-de-France, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

Route van Paul Benjaminse weer oppakken

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

02 Juni 2017 | Frankrijk, Latour-de-France

Vanochtend werden we verrast met brood aan de caravan door de eigenaar. Een eekhoorn kwam ons welkom heten op het terras.
We hebben vandaag een gedeelte van de route teruggefietst en weer terug naar de camping. De geur van de bloeiende brem en jasmijn kwamen ons onderweg tegemoet. Een geweldig mooie route door het binnenland van de Aude en de Catharen. Totaal 80 km met 670 hm. We krijgen er weer zin in. Marleen is donderdag in de scan geweest en meteen tot in de lies in het gips gezet wegens een scheur in het scheenbeen. Wij wensen Marleen heel veel sterkte en beterschap toe.
Wij willen mandolinevereniging Sorriënto bij deze een mooie uitvoering wensen in de Pinkstermis in Simpelveld. Wij zijn bij jullie.

• 02 Juni 2017 - 21:39

Joep En Marlie:

Hoi Mariet en Jean,
    Wens Marleen veel sterkte en beterschap toe.
    Het gaat goed met jullie als ik de verhalen lees.
    Hartstikke mooi. Ga zo door, geniet van de natuur.
    Groetjes

• 02 Juni 2017 - 22:36

Hilde En Henk:

Hallo Mariet, Jean,
    met belangstelling lezen we jullie reisverslagen, bekijken de mooie foto's van jullie, het landschap en de omgeving. Jammer dat ongeluk met Marleen, je ziet maar weer een ongeluk zit in een "klein hoekje". Hopelijk zal het scheenbeen van Marleen weer snel en voorspoedig herstellen. Goed dat jullie met wat improvisatie de reis weer hebben opgepakt, had ook niet anders verwacht van jullie, om het einddoel te bereiken. Veel succes met de volgende etappes en de reis.
    NB> zijn zelf nog een 5 tal dagen in Sud Schwartzwald geweest samen met Els en Peter, prachtig weer gehad.

• 03 Juni 2017 - 19:45

Jan Weerts:

Hallo Mariet en Jean, mijn tweede inlog leidt tot een heel andere situatie. Beterschap voor Marleen en veel succes weer voor jullie in de gewijzigde opzet. Heb nu ook jullie foto's
    Van onderweg bekeken, ziet er interessant en mooi uit. Ben vandaag voor het eerst inhet gloednieuwe Tom Dumoulin wielerpark, voor de sprintkoers van de profs in het kader van de Hammer Series. Park ziet er erg mooi uit, met op de heuvel een prachtig uitzicht op het SABIC hoofdkantoor. Koers is vandaag gewonnen door Sep Vanmarcke nu rijdend voor Canondale. Yep, ik heb de winnaar op de foto. Goede reis, veel plezier en geen pech meer! Jan Weerts

• 04 Juni 2017 - 15:48

Karin En Math Henssen:

Bon jour Mariet en Jean,

Wat een geweldige reis met prachtige hoogtepunten. Jammer van de ongelukkige val van Marleen.
    Hopelijk zal een spoedige genezing plaatsvinden. We zullen voor haar en ook voor jullie kaarsjes
    branden in het kapelletje bij ons in de buurt.
    Gisteren hebben we de H. Mis van Pinksteren in Simpelveld opgeluisterd met Sorriënto.
    We hebben vele positieve reacties gekregen. Als we de foto's zien die jullie tijdens de reis maken,
    genieten we op afstand mee van jullie prachtige reis.
    Wij wensen jullie het allerbeste nog Bon voyage.
    Groeten uit Bocholtz van Math en Karin Henssen