van Domremy naar Villegusien le Lac - Reisverslag uit Villegusien-le-Lac, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu van Domremy naar Villegusien le Lac - Reisverslag uit Villegusien-le-Lac, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

van Domremy naar Villegusien le Lac

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

25 Mei 2017 | Frankrijk, Villegusien-le-Lac

Eindelijk weer eens WIFI op de camping. Daarom moeten jullie ook geduld hebben voor we weer berichten kunnen plaatsen. Vandaag gestart met ontbijtje met spek en ei en de deur van de caravan open. We hebben heerlijk geslapen en het weer blijft verbazen. De etappe van vandaag voert door de korenvelden en bergje op en af. Ondanks de ogenschijnlijk vlakke etappe hadden we toch 1037 hm op 113 km. Om 14.30 uur waren we al op de camping.

• 25 Mei 2017 - 18:01

No En Ria:

Hallo Mariet en Jean,
    Wat zijn jullie goed bezig ...... met etappes van over de 100 km......Het goede weer helpt ook.
    Wij blijven jullie volgen en genieten mee op jullie wegen.
    Wij wensen jullie een veilige en plezierige reis.
    Lieve groet.

• 26 Mei 2017 - 00:45

Tinie:

Hoi Mariet en Jean,

Wat een route dat zou niks voor mij zijn. Maar des te meer respect voor jullie. Geniet er nog van.

Groet Tinie.

• 28 Mei 2017 - 08:11

Tiny Ramakers:

Hallo Jean Mariet en Marleen
    Ik heb weer eens even op jullie blog gekeken, wat zijn jullie stoer zeg en wat is het genieten met het mooie weer, jullie zijn kanjers geniet er maar van wees voorzichtig . Liefs xxx

• 28 Mei 2017 - 10:21

Hallo lieve fietsvrienden

Al een week op weg en al die tijd weer genieten van natuur en hopelijk toch wat culinaire hoogtepunten.
    Dat hebben jullie zeker nodig met al die km. die jullie al afgelegd hebben, top hoor.
    Zitten jullie nog op schema of moet er bijgeschaafd worden?
    Voor jullie samen veel plezier in de tocht naar de volgende dag gewenst en voor Marleen sterkte met het oplappen van Mariet en Jean na een dag van afzien zijn ze niet te verzadigen. Hihi
    We leven met jullie mee en hebben al veel zin in onze eigen trip, als we jullie reisverslag lezen.

Vergeten jullie de jel van de dag niet? Dan loopt het gesmeerd.
    Lieve knuffels van Hans en Els

• 28 Mei 2017 - 10:21

Hallo lieve fietsvrienden

Zitten jullie nog op schema of moet er bijgeschaafd worden?

Vergeten jullie de jel van de dag niet? Dan loopt het gesmeerd.
    Lieve knuffels van Hans en Els

• 28 Mei 2017 - 12:38

Jan Weerts:

Hallo Jean en Mariet,
    Heb vandaag eindelijk eens tijd gemaakt voor jullie belevenissen. Toch al weer veel voor een week: lekke band voor Mariet, tote hosen camping en de beruchte Belgische / Waalse omleidingen. Tja, dat kost hoogtemeters. Een schrale troost: volgend jaar mag Jean in plaats van Wilco Kelderman mee als meesterknecht van Tom Dumoulin! Ik wens jullie nog een mooie reis, veel goed weer en vooral een gezellige reis. Ariba Ariba Speedy Gonzalez e buenos tardes!
    Jan Weerts

• 29 Mei 2017 - 11:38

Marleen:

Hallo allemaal.
    Helaas moeten Jean en Mariet de tocht met hun tweetjes voortzetten, ik had donderdag 25 mei een kein ongelukje met het caravantrapje. Ja heel knuddig maar kon niet meer lopen en laat staan autorijden. Ik heb mijn knie bezeerd en ben door die 2 kanjers naar huis gebracht.

Gelukkig gaan zij de tocht voort zetten, hetzij in een andere vorm.
    Ik vind het super erg omdat alles zo super verliep. Maar goed het is niet anders.

Jean en Mariet : succes met de mooie tocht die nog voor jullie ligt.

Heel veel liefs van mij xx