Van Profondeville naar Bertrix - Reisverslag uit Bertrix, België van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu Van Profondeville naar Bertrix - Reisverslag uit Bertrix, België van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

Van Profondeville naar Bertrix

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

22 Mei 2017 | België, Bertrix

Onze derde etappe voert ons langs de Maas naar Dinant en daarna dwars door de Ardennen naar Bertrix. Langs de Maas kregen we een 2 stukken Parijs-Roubaix voor de kiezen. Vanuit het Maasdal omhoog kregen we de steilste helling van de route gepresenteerd. Daarna volgden de ene helling na de andere. In totaal hebben we 106 km afgelegd met 1421 hoogtemeters in 5,5 uur. Onderweg hebben we over onverharde wegen en over bospaden gefietst. Het was een prachtige tocht bij 27 graden en veel autoluwe wegen. We hebben genoten. Moe maar voldaan kwamen we op de camping aan bij een vrolijke Marleen, die alles weer netjes had geregeld.

• 22 Mei 2017 - 21:27

Bert En Pascale:

Hallo lieve buurtjes,
    Leuk om dit verslag te lezen. Petje af voor deze tocht. Zeer knap met zo'n hoogtemeters.
    Heel veel plezier en geniet van het mooie weer.

Vele groetjes en knuffels van ons

• 22 Mei 2017 - 22:12

Joep En Marlie:

Hoi Mariet en Jean,
    Fijn dat het goed gaat met jullie, en dat jullie genieten van de prachtige tochten.
    Jullie boffen maar met het mooie weer Veel plezier en avontuur Groetjes

• 22 Mei 2017 - 23:15

Jose:

Dag Mariet en Jean ,
    Wat heb ik bewondering voor jullie!!!!
    En ik geniet op de bank van jullie verslag.

Alle goeds en geniet.
    Liefs

• 24 Mei 2017 - 19:23

Frans En Mariet:

Ha die fietsfanaten,
    zo te horen gaat alles goed en genieten jullie.
    dat is fijn, want het is wel de bedoeling dat jullie heelhuids in het zuiden arriveren en we op jullie kunnen toosten. Wij vertrekken as zaterdag. en gaan langzaam naar beneden.
    Doei

Frans en Mariet 0628085771