Koninginnerit Zuid-Limburg - Reisverslag uit Doenrade, Nederland van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu Koninginnerit Zuid-Limburg - Reisverslag uit Doenrade, Nederland van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

Koninginnerit Zuid-Limburg

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

17 Mei 2017 | Nederland, Doenrade

Op 16 mei nog even de spieren, afstand en accu getest op een ritje Zuid-Limburg. Met de Koekoeksweg, Fromberg, Elkenrade, Eiserbosweg, de Botterweck (Nijswiller), Vijlenerbos, Eperheide, Koning van Spanje, Ingbergrubbe, dikke buikenweg, Waterval en Putherberg op onze route was het genieten van de omgeving bij zulk prachtig mooi weer en de vele magnifieke vergezichten met uitstekend zicht, zoals je dat zelden meemaakt. Wij zijn er klaar voor en het duurt ons eigenlijk nog te lang voor we gaan starten zaterdag. Het weer wordt in ieder geval wat gematigder qua temperatuur.

• 18 Mei 2017 - 09:06

Karen, Gideon En Bodhi:

Lieve pap en mam,

Nog twee nachtjes slapen en dan gaat jullie grote fietsavontuur naar Barcelona van start! Jullie staan te popelen om te gaan beginnen en wij kunnen niet wachten om jullie avontuur te gaan volgen. We wensen jullie onwijs veel plezier toe op deze bijzondere reis. Geniet van deze sportieve uitdaging en al het moois dat jullie gaan beleven.

Dikke knuffel van Karen, Gideon en Bodhi

• 19 Mei 2017 - 18:05

Ria Schuivens:

Hallo Mariet en Jean,
    Vanuit Vilt willen No en ik jullie een voorspoedige fietsreis naar Barcelona wensen. Laat de wegen maar onder jullie doorrollen. Geniet van wat de natuur te bieden heeft en alle mensen die op jullie pad komen.
    Wij genieten nog na van de Camino Portuguese en beseffen en waarderen dat we weer veilig thuis gekomen zijn. Ik stuur jullie alle 3 een beschermengeltje want een ongeluk ligt in een klein hoekje.
    Heel veel plezier, ik zal jullie op de "voet" volgen.
    Lieve groet, no en Ria.

• 19 Mei 2017 - 23:43

Hub En Marleen:

Hallo Jean, Mariet en Marleen

wij wensen jullie heel veel plezier op deze sportieve reis. Wij zullen jullie met plezier gaan volgen.
    groetjes van Hub en Marleen

• 20 Mei 2017 - 08:06

Mia En Wil:

Hallo Mariet, Jean en Marleen,

het is vandaag zonnig een klein briesje in de rug, een goede start voor jullie geweldige onderneming.
    Heel veel plezier, geniet ervan en kom weer gezond naar huis.
    Enne Mariet, berg op niet te fors he.....................

Pakkerd van Mia en Wil

• 20 Mei 2017 - 20:48

Hilde En Henk:

beste Mariet, Jean, Marleen,
    de'kop" is eraf, de start is gemaakt op weg naar Barcelona! We zullen jullie volgen tijdens de reis vanuit Stramproy. Veel plezierige en sportieve kilometers gewenst zonder ongelukken, mankementen of ander ongerief.

Groetjes, Hilde en Henk.

• 21 Mei 2017 - 09:56

Agnes En Piet:

We hebben om alvast met goede moed te starten een liedje herschreven om de moed tijdens deze tocht erin te houden. Mocht het een keertje tegen zitten begin dit gewoon even te zingen tegen elkaar en de spieren zullen jullie verder dragen naar Barca !

De paden op, de lanen in, vooruit met flinke tred
    Met stralend oog en blijde zin
    En goed gevulde caravan
    De Zonne lacht jullie vrolijk toe
    Ons groet der vooglenzang
    En wij worden vast niet moe
    Al pedaleren jullie uren lang
    Tra-ta-ta-ta bom, bom, tra-ta-ta-ta bom, bom
    Al pedaleren jullie uren lang

Pedaleren is gezond voor ‘t bloed
    Verruimd wordt d’enge borst
    ‘t Versterkt de spier van been en voet
    ‘t Wket eetlust op en dorst
    Daarom vooruit en in forse tred
    Zo netjes als ‘t maar kan
    Nu ‘t eensgezind en ordlijk gaat
    Heeft elk plezier er van
    Tra-ta-ta-ta bom, bom, tra-ta-ta-ta bom, bom
    Heeft elk plezier er van

Veel pedaleurplezier vanuit Schinveld

Agnes en Piet

• 22 Mei 2017 - 20:47

Marleen:

Wat een super reis. De route is elke dag weer verrassend. Maar het uitzicht is daarentegen super mooi. We genieten ervan.