van Meursault naar St. Ambroix - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu van Meursault naar St. Ambroix - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

van Meursault naar St. Ambroix

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

29 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Ambroix

We hebben besloten om onze reis voort te zetten met beperkingen en aanpassingen van onze oorspronkelijke route. Hier zijn we helaas toe gedwongen om ons einddoel niet in gevaar te brengen. Het is niet anders. We proberen onze goede zin en inzet weer op te pakken. We reizen naar St. Ambroix en gaan hier een gedeelte van de route fietsen. Gelukkig hebben we hier op de camping weer WIFI ter beschikking.

• 29 Mei 2017 - 20:03

Ria En Arno:

Hallo schatten,

Wat een nieuws allemaal. Jullie zijn echte doorzetters die niet bij de pakken gaan neerzitten.
    Toppie, en nu doorgaan tot Barcelona.....jullie kunnen het......
    Wij volgen met genoegen.
    Vrolijke groeten.

• 29 Mei 2017 - 21:03

Jose:

Lieve Mariet en Jean ,
    Wat een pech voor jullie drietjes!!
    Hopen dat Marleen weer vlug hersteld is.
    En wat goed dat jullie weer de moed gevonden hebben om door te gaan..
    Ik ga jullie weer volgen en blijf genieten !

Liefs

• 30 Mei 2017 - 00:21

Tinie:

Mariet en Jean,

Knap van jullie om toch verder te gaan, veel sterkte.

• 30 Mei 2017 - 10:29

Frans En Mariet:

Hallo mensen,
    Dat is toch echt jammer, voor alle betrokkenen.
    Dat is weer moeilijk om de draad op te pakken, succes ermee.
    Wij zitten in Rocamadour en gaan as donderdag richting Montgailhard, nabij Foix. Daar zijn Leo en Roelie al een aantal dagen.
    Liefs en tot ziens
    Frans en Mariet

• 30 Mei 2017 - 11:05

Joep En Marlie:

Hoi Mariet en Jean,
    Wat een prestatie dat jullie doorgaan, veel sterkte.
    Jullie kunnen het wel, blijf moed houden.
    Lieve groetjes

• 30 Mei 2017 - 18:52

Henriette:

Hallo Mariet en Jean,
    Net hebben we het digitale Klepperke gekregen en daar vond ik de link naar jullie reis, nog niet alles gelezen, maar wat zag ik daartussen, de camping in Meursault, ik zag het weer helemaal voor me. We zijn daar jaren geleden ook geweest.
    Als ik het goed begrijp zijn jullie daar al weer weg, anders is het zeker de moeite waar eens een kijkje in
    Volnay en Pommard te nemen.
    Nou ik wens jullie verder goede reis en ik ga mee en mee jullie verslag lezen.
    Groetjes Henriette

• 30 Mei 2017 - 20:15

José Crijns:

Beste Mariet en Jean,
    Wat vervelend dat jullie de reis hebben moeten onderbreken. En wat goed dat jullie toch weer de moed hebben om verder te reizen. Ik verwacht niet dat je zaterdag terug ben Mariet. Geniet van jullie verdere reis.
    Veel succes!!!!
    Groeten uit Simpelveld van Math. en José

• 31 Mei 2017 - 08:40

Els:

Hallo Mariet en Jean,

Wat een inzet tonen jullie om weer op pad te gaan na de malheur van Marleen.
    Maar zo kennen we de echte fietsers niet zeuren maar door buffelen.
    We hopen dat jullie nog veel kunnen oppakken van de oorspronkelijke route.
    Lieve knuffels van de fietsvrienden oet Heéle

Tags: St. Ambroix