van Bertrix naar Verdun - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu van Bertrix naar Verdun - Reisverslag uit Verdun, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

van Bertrix naar Verdun

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

25 Mei 2017 | Frankrijk, Verdun

We starten s'morgens met ons drieën met een jel "Barca Estamos Llegando".
Het zou moeten betekenen Barcelona wij komen eraan. We starten vanaf Bertrix en komen op een alternatieve route uit. Ik geef nieuwe plaatsen in en wij krijgen de route gewijzigd door. Echter midden in het bos worden we verkeerd gestuurd en belanden in de middel of nowhere. We hebben net een lange afdaling gehad en komen uit bij een rivier (Semois). Deze volgen we stroom afwaarts via een voetpad/ mountainbike pad/ steile helling na kilometers surveivelen. Na 4 uur hadden we pas 42 km gefietst. Dat was even balen. Onderweg fietsen we een stukje van de Lourdesroute bij Orval en Montmedy. Bij aankomst in Verdun bleek dat we 1185 meters hadden geklommen op 113 km.

• 25 Mei 2017 - 17:33

Marleen: