terugreis naar Doenrade - Reisverslag uit Doenrade, Nederland van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu terugreis naar Doenrade - Reisverslag uit Doenrade, Nederland van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

terugreis naar Doenrade

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

14 Juni 2017 | Nederland, Doenrade

Na 3 enerverende en vermoeiende dagen in Barcelona moeten we helaas afscheid nemen van een schitterende stad. Met caravan en auto rijden we in 3 etappes naar huis met tussenstops bij Valence en Bulgnéville. Totale afstand was 1424 km. Iedereen bedankt voor de steun en reacties die we onderweg hebben mogen ontvangen. Wij kijken met voldoening terug op een mooie afwisselende heuvelachtige fietstocht over autoluwe wegen, schitterende dorpjes en vergezichten. Geweldig natuurschoon en vriendelijke mensen onderweg die met veel ontzag en waardering ons hebben begroet. Een reis om nooit te vergeten, ondanks het malheur van Marleen, die we veel sterkte wensen met het herstel.

• 14 Juni 2017 - 13:42

Arno Ria:

Chapeau Mariet en Jean, wat een avontuur met ups en downs. Wij hebben genoten van jullie belevenissen.
    Vaak heel herkenbaar. Barcelona is een prachtige stad met veel boeiende plekjes en inderdaad met 3 dagen wandelen zeer vermoeiend.
    Het is ook weer fijn om thuis te zijn en alles te laten bezinken. Hier heb je nog jaren napret van......
    Zo'n intensieve reis maken niet veel mensen mee.
    Over een paar weken nemen we contact op, nu even bijkomen.
    Lieve groet.

• 14 Juni 2017 - 13:44

Jan Weerts:

Hallo Mariet en Jean,
    Ook aan een indrukwekkende reis komt helaas een einde. Mooi dat jullie zo positief zijn. Wij wensen jullie een rustige en voorspoedige terugreis. Beterschap voor de ongelukkige Marleen.
    Carla en Jan

• 16 Juni 2017 - 01:13

Tinie:

Hoi Mariiet en Jean,

Sorry maar allerhande omstandigheden heb ik niet zo vaak kunnen reageren. Ik hoop dat jullie een heel fijne terugreis hebben en goed thuis komen. Wanneer is de planning dat jullie thuis zijn? Nog een mooie terugreis en kom goed thuis. Tinie.

• 25 Juni 2017 - 19:13

Jessie Klinkenberg:

Lieve Mariet en Jean,
    Terugkomend van onze vakantie in Schotland heb ik vandaag al jullie reisverslagen mogen lezen. Chapeau met het slagen van deze geweldige prestatie! Ik wens jullie een goed thuiskomen in Doenrade, waar jullie familie, buren en vrienden klaarstaan om jullie weer welkom te heten. Ook een heel goed herstel gewenst voor Marleen! Liefs Jessie en Huub.

• 12 Juli 2017 - 14:55

Leni Van Frans ;-):

Hoi Mariet en Jean!
    Wat een prachtverslag van een prachtreis. Heb het met veel belangstelling gelezen. Super!!!
    Hoop dat het met Marleen ook helemaal goed gaat komen, en jullie als team nog een leuke trip kunnen maken.
    Wij spraken tijdens onze vakantie in Kroatië een zwitsers stel, zij gaan in juni volhend jaar een fietstrip maken van St. petersburg naar Wladiwostok, 3 maanden, 10.000 km. Iets voor jullie?
    Liefs van ons!!
    Leni en Frans