van Llauro naar Mataro - Reisverslag uit Mataró, Spanje van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu van Llauro naar Mataro - Reisverslag uit Mataró, Spanje van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

van Llauro naar Mataro

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

07 Juni 2017 | Spanje, Mataró

We nemen afscheid van Gijs en Murielle van camping El Comu in Llauro waar we heel prettig en hartelijk worden uitgezwaaid. Een geweldige plek hebben we hier gehad tussen de kurkeiken en vele NL gasten. De route naar Mataro was een ontspannen tocht. Op 10 km van de kust rook Mariet de zeelucht al. We werden hartelijk ontvangen op camping Barcelona in Mataro. De dame aan de receptie sprak camping NL. Een shuttle bus naar Mataro of Barcelona zal ons verder laten genieten van ons verblijf hier.

• 07 Juni 2017 - 21:45

Jose:

Lieverts ,
    Wat ben ik trots op jullie .
    Geniet van alles wat Spaans is!!!!
    Liefs

• 08 Juni 2017 - 05:02

Lenie:

Hoi Mariet en Jean.

Wat hebben jullie een mooie reis gemaakt!!
    Nu gearriveerd op camping Barcelona, stelletje doorzetters!!
    En natuurlijk heel veel gezien.
    Hier praten jullie straks met z'n tweetjes nog lang over denk ik.Dit hebben jullie samen toch weer mogen beleven.
    En de prachtige foto's erbij, maakt het geheel af.
    Jammer dat Marleen zo'n pech heeft gehad.
    Straks weer een goede terugreis toegewenst!!

Lieve groetjes van Lenie.

• 08 Juni 2017 - 09:45

Bienvenida en España.

Muy Buenos ciclado por todos dificultades.
    Macho's admiración.
    Geniet van prachtig Barcelona en tappas cerveza in zonnige omstandigheden.
    Jullie hebben een reis met flinke hobbels volbracht, toppers zijn jullie.

Dikke knuffels van Hans en Els

• 08 Juni 2017 - 09:47

Bienvenida en España.

Muy Buenos ciclado por todos dificultades.
    Macho's admiración.
    Geniet van prachtig Barcelona en tappas cerveza in zonnige omstandigheden.
    Jullie hebben een reis met flinke hobbels volbracht, toppers zijn jullie.

Dikke knuffels van Hans en Els

• 08 Juni 2017 - 12:59

Leon Augenbroe:

Toppie, dat jullie geslaagd zijn in jullie droom en alle hobbels onderweg hebben overwonnen. Petje af voor deze prestatie. Geniet van Barcelona en hopen jullie spoedig weer in Doenrade te zien. Grtz Hilde en Leon

• 08 Juni 2017 - 14:30

Bert En Pascale:

Lieve buurtjes,

Van harte proficiat met het bereiken van Barcelona. Petje af.
    Geniet nog heerlijk en heel veel plezier.

Dikke knuffels van bert en pascale

• 08 Juni 2017 - 14:44

José Crijns:

Proficiat, met het bereiken van Barcelona. Top Petje af, voor jullie. Geniet, veel plezier.

groeten van Math. en José

• 08 Juni 2017 - 20:31

Hilde En Henk:

Beste Mariet en Jean, "enne dikke proficiat" met het bereiken van einddoel de camping Barcelona. Weer een geweldige prestatie "weggetrapt"/ geleverd! Chapeau!! Dank voor de mooie foto's en verhalen, fijn om te zien en te lezen. Geniet en rust nog even voordat de terugtocht wordt ingezet. Kom gezond en wel in Doenrade aan.
    Veel groeten van Hilde en Henk.

• 10 Juni 2017 - 22:20

Math En Karin Henssen:

Hallo Mariet en Jean,
    Geweldige tocht met de fiets hebben jullie gemaakt, prachtige foto's waar jullie thuis nog van
    kunnen nagenieten. Gelukkig zijn jullie gezond en wel in Barcelona aangekomen.
    Hopelijk gaat het jullie vriendin Marleen al wat beter.
    Nog fijne dagen gewenst in Barcelona en een goede terugreis naar Nederland .
    Groeten uit Bocholtz van Math en Karin Henssen

Tags: Mataro