Van Llauro naar de top van de Pyreneeen - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu Van Llauro naar de top van de Pyreneeen - Reisverslag uit Llauro, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

Van Llauro naar de top van de Pyreneeen

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

07 Juni 2017 | Frankrijk, Llauro

We beginnen met een groep renners te begroeten die net als veulens in de wei hun eerste sprongen maken. Het was een tocht door de bossages omhoog naar las Illias en vervolgens een steile klim naar een onverhard gedeelte van de route. Onderweg kwamen we nog een japanner (vervoerder) en een bulldozer tegen die van Spanje richting Frankrijk kwamen gereden op het onverharde gedeelte. Boven aangekomen na een zware beklimming treffen we een mountainbiker met een Duits stel op de motor aan, die naar beneden willen. Wij zijn blij dat we boven zijn en treffen een brede geasfalteerde weg aan die Spanje ontsluit. Hier fietsen we een stukje naar beneden lom foto's te maken op een uitzichtpunt. Hier ontmoeten we twee Spaanse wielrenners die we begroten met een opgewekt ola, ola. Wat was dit een machtig mooie tocht. We keren weer terug naar onze camping en constateren dat we 1000 hm hebben weggetrapt en 7 routevolgers hebben ontmoet die dezelfde tocht volgen.

• 07 Juni 2017 - 20:42

No En Ria:

Wow doorzetters, is het niet indrukwekkend als je de Pyreneeën bedwongen hebt.
    Joegooooo you did it !! En nu dr 'op en dr'over....haha.... ( pfff ik heb niet gedronken...)
    Have fun, hoe zwaarder hoe fijner de voldoening. Liefs.

• 08 Juni 2017 - 09:45

Joep En Marlie:

Hoi Mariet en Jean,
    Wij genieten van de mooie verhalen en de foto's
    Geweldig dat jullie al zo ver zijn, wij blijven jullie volgen
    Geniet maar van avontuur en plezier Groetjes XXX