Bezoek aan onze vrienden uit Portugal - Reisverslag uit Foix, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu Bezoek aan onze vrienden uit Portugal - Reisverslag uit Foix, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

Bezoek aan onze vrienden uit Portugal

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

05 Juni 2017 | Frankrijk, Foix

Op onze rustdag reizen we over de D117 van Latour naar Froix, waar we onze vrienden zullen treffen, die met de caravan vanuit Portugal naar Froix zijn gekomen om daar vakantie te vieren met zus en zwager uit Nederland.
Door de wijnstreek en hoger wordende rotspartijen en bergen worden we in Quillan omgeleid door de binnenlanden. Achteraf komen we er achter dat dit wegens een autoproef op D117 bergop was. Sluiten ze gewoon de hoofdweg af! Het weerzien met onze vrienden was hartverwarmend met de gebruikelijke bourgondische versnaperingen en glaasje champagne erbij. Hebben lekker bijgekletst en ervaringen gedeeld.

• 05 Juni 2017 - 10:14

Arno En Ria:

Hallo Mariet en Jean,
    Jullie schieten al aardig op. Nu gezellig met vrienden bijkletsen.
    Moet je eens in Portugal gaan fietsen......we kunnen een boek schrijven over de wegen daar.....
    Nu richting de Pyreneeën, veel fietsplezier....

• 05 Juni 2017 - 20:41

Mia En Wil:

hoi Mariet en Jean,

vandaag 2. Pinksterdag jullie complete route met grote bewondering nog eens doorgenomen. Nou petje af voor jullie doorzettingsvermogen. Hopelijk lopen jullie niet nog meer "kleerscheuren" op. Goede reis verder en geniet ervan.

Mia en Wl

• 06 Juni 2017 - 15:21

Ger Keijsers:

Hoi Mariet en Jean,

Ondanks even een tegenslag, toch mooi te lezen dat jullie de reis weer hebben opgepakt. Ook al is het met wat aanpassingen. Petje af. Geniet ervan en goede reis verder

• 06 Juni 2017 - 18:22

Tinie:

Hoi Mariet en Jean,

Na alle pech-momenten hoop ik voor jullie dat de verdere route zonder verdere opstakels verloopt.
    Wens jullie nog vele fijne dagen en natuurlijk ook heel fijn weer.

Gr. Tinie.

• 07 Juni 2017 - 10:28

Jan Weerts:

Hallo Mariet en Jean,

Nu heel veel succes door de Pyreneeen, Barcelona komt nu wel duidelijk in zicht! Groeten uit Bad Bentheim en een voorspoedige reis. Natuurlijk ook een mooi verblijf in Barcelona.
    Jan en Carla

• 07 Juni 2017 - 10:28