Van St. Ambroix naar Vézénobres - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu Van St. Ambroix naar Vézénobres - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

Van St. Ambroix naar Vézénobres

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

31 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Ambroix

Het doet ons goed om jullie reacties te krijgen via de site, whatapp en de mail. Het geeft ons weer steun om de route voort te zetten, al is het in aangepaste versie. Wij blijven ervan genieten.
Na een goede nachtrust en stevig ontbijtje hebben we de route weer een stuk gefietst door de autoluwe routes en prachtige natuur en landwegen. Het was een genot om erdoor te fietsen en ervan te genieten. Het deed ons pijn om vakantiefietsers te ontmoeten. Vénézobres is een middeleeuws stadje op een heuvel gelegen en zeker de moeite waard om te bezoeken. We hebben de fietsen te voet naar boven geduwd en werden boven beloond met een geweldig uitzicht en een mooi gerestaureerd dorp. Het was er nu nog rustig, maar op andere tijden is het er poepie druk.
Het was een glooiend traject heen en terug, maar toch een 800 hm weggetrapt. Morgen verplaatsen we onze caravan zuidelijker.

• 01 Juni 2017 - 07:47

Marleen Frings:

Dat naar boven duwen was de moeite waard zeg. Ziet er heel mooi uit. Tja die hoogtemeters zullen jullie toch nog wel effe houden he. Heel veel succes en trap zo door. Ik mis jullie :(. Liefs van Marleen.xxx

• 01 Juni 2017 - 22:39

José Crijns:

Ziet er heel mooi uit, prachtig.

• 02 Juni 2017 - 16:16

Han En Els:

Hallo Jean e Mariet,

Jullie hebben al heel wat meegemaakt zo te lezen
    Fijn dat het met jullie wel goed gaat.
    Met jullie Marleen niet zo hebben we begrepen.
    Sneu voor haar om de route af te moeten breken.
    Dus nu moeten jullie zelf alles regelen.
    Dat kost extra energie.
    Maar jullie zijn kanjers dus dat komt goed. !!

Wij zijn weer thuis.
    Karpathos was prachtig !!
    Die onverwachte trip was heel fijn.
    Ons huis is inmiddels verkocht en tekenen 3 augustus a.s. de overdracht.
    Druk aan t inpakken dus.
    We houden het weer in Italië in de gaten en dat is dit jaar geweldig goed.
    We kregen n App je van Jan dat ze ons miste op de camping( jullie, Lies en The) en misschien zijn Els en Hein er ook niet.
    Maar volgend jaar zijn we weer van de partij.

We hopen dat jullie de reis verder zonder mankementen kunnen maken.

Wij bewonderen jullie enorm om dit te doen.
    Liefs van ons uit Ede.
    Han en Els.

Ha ha

• 02 Juni 2017 - 18:05

Bert Bas:

Jean en Mariet,

Ziet er geweldig uit, vooral dat kunstwerkje met dat paard. Prachtig. Hoop dat jullie nog veel genieten van omgeving en temperatuur.
    Tot hoors
    Ingrid en Bert