St. Ambroix naar Les Vans - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu St. Ambroix naar Les Vans - Reisverslag uit Saint-Ambroix, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

St. Ambroix naar Les Vans

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

30 Mei 2017 | Frankrijk, Saint-Ambroix

Vanochtend lekker ontbeten met een spiegeleitje buiten de caravan in het ochtendzonnetje. Hierna naar de markt in St. Ambroix. Hier waren diverse straten afgesloten wegens restauratiewerkzaamheden. Toch was er voldoende belangstelling voor de markt. Na een rondgang zijn we de route van Paul teruggefietst naar Les Vans, een geweldig mooie tocht langs de rivier met glooiende hellingen en door het schaduwrijke bos naar de hoogvlakte van de Ardeche. Hier hebben we nog een stukje van de Ardenchoise gefietst. We hebben genoten van de natuur en de omgeving. Daarna teruggefietst naar de camping. Helaas had Mariet weer een schuddende achterkant van de fiets. Dus maar weer de band wisselen voor de guttekretser.

• 01 Juni 2017 - 07:49

Marleen Frings:

In een woord: prachtig zeg xxxx

Groetjes Marleen.

Denk aan jullj hel he ook zonder mij xxx

• 01 Juni 2017 - 07:50

Marleen Frings:

Ik bedoelde: Denken jullie ook aan de jel?

Liefs Marleen

• 01 Juni 2017 - 22:18

Karen, Gideon En Bodhi:

Wauw wat een mooie omgeving daar. We kunnen ons voorstellen dat het op en top genieten is.
    Mam dus alweer toe aan een nieuwe band!

Knuffels, Karen, Gideon en Bodhi

Tags: St. Ambroix