Naar Beaune - Reisverslag uit Meursault, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu Naar Beaune - Reisverslag uit Meursault, Frankrijk van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

Naar Beaune

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

29 Mei 2017 | Frankrijk, Meursault

Op zondagmorgen weer de fietsen gepakt en naar Beaune het Hotel Dieu (Hospice) bezocht. Daarna een fietstocht door de wijngaarden van de Bourgogne naar de Voie Verte route tot Saint Leger sur Dheune en terug.
Een mooie tocht, maar het was wennen zonder Marleen en het fietsen was wennen na onze 2 "rustdagen". We hebben gebrainstormd over het verdere verloop van onze tocht. We willen wel naar Barcelona en onze vrienden uit Portugal (die vakantie vieren in Zuid Frankrijk) bezoeken.

• 29 Mei 2017 - 20:01

Bert En Pascale:

Lieve buurtjes,

Heel veel plezier in Zuid Frankrijk en Barcelona. Het weer is in ieder geval tropisch warm.
    Wat wil je nog meer. Geniet lekker van het bourgondisch leven.

xxx

• 30 Mei 2017 - 10:19

John Molhoek:

Beste Jean & Mariet,

wat een pech voor Marleen én voor jullie...
    maar supergoed dat jullie toch weer doorgaan!!!!!!!!!

Denk maar zo: wat die Dumoulin kan, kunnen jullie ook!!!

Zet 'm op, veel fietsplezier en blijf vooral gezond.