van Diest naar Profondeville. - Reisverslag uit Profondeville, België van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu van Diest naar Profondeville. - Reisverslag uit Profondeville, België van Mariet en Jean Augenbroe - WaarBenJij.nu

van Diest naar Profondeville.

Door: Jean

Blijf op de hoogte en volg Mariet en Jean

22 Mei 2017 | België, Profondeville

Om 8 uur vertrokken en door wegomleidingen kwamen we te ver van onze route af. Hierdoor hebben we 40 km over wegen gefietst die niet in de route waren vermeld. Toch was het een mooie tocht door de velden, maar wel over slechte wegen. Het laatste stukje over de Ravel 2 naar Namen en Profondeville gefietst. De fietst van Mariet begon rare kuren te vertonen en we kwamen er achter dat ze een klein lek in de band had. Na twee keer oppompen toch ons doel voor die dag bereikt. Een steile klim naar de camping bracht ons bij een tote hose camping. Daar maar de binnenband vernieuwd. Hierna met Marleen naar een terrasje in het dorp gegaan, waar we van een heerlijke Orval hebben genoten.

• 24 Mei 2017 - 00:05

José Crijns:

Niet teveel omrijden. Anders duurt het te lang voordat jullie terug zijn.
    goeie reis!!!

groet José en Math. Crijns